Momm76 31 aylık artık rutinlerimiz oturdu. Az çok her günümüz aynı. Sabah kalkarım çay koyarım işlerimi hallediyorum. Sonra masayı hazırlar kaldırırım eşimi kızımı, eşim gitmeden bazen bi yarım saat dışarı çıkarır sonra beraber ortalığı toplarız biraz dağıtır biraz oynar. Boyama falan yaparız puzzle oynarız. Öğleye kadar ortalıkta geçer öğlen uykusundan sonra dışarı çıkarmaya gayret ediyorum en olmadı bi ekmek almaya markete gideriz. Bunalıyor evde. Haftada iki gün spor salonuna gidiyor. Akşama doğru yine yemek falan yaparız dedeye babaanneye gider onları darlar. Akşam toplar oynarız biraz. Balonla top gibi oynar çizgi film izliyor ya da oynadığı bi çocuk oyun uygulaması var onla oynar. Duş yemek hopla zıpla derken akşamı ediyoruz