Kızlar 4 yaşına girecek oğlum ve 2 yaşında kızım var. Oturduğum evde kiracıyım bu sene çıkacaktık ama 1 sene daha buradayım çocuklarım bizimle aynı odada beşiklerde yatıyorlar. Çocuklara yatak almayı düşünüyorum ama kararsızım eşim montessori istiyor ben baza ya da ranza tarzı istiyorum sonuçta şuan ikisi aynı odada olacak. Fikirlerinizi kullanıp memnun olduğunuz yatak modellerini paylaşırsanız mutlu olurum