Kızlar deneyimizie ihtiyacım var annem seker tansiyon hastası sag kulagi kople içi şişti ve ağrı yapıyor sancisindan yemek bile cigneyemiyor doktora gitti antibiyotik tedavisi falan başladı ama geçmezse ameliyat gibi bisey demişler evde en hızlı nasil geçer nasil faydası olur yaşayan varsa bilgi almak istiyorum 😔