cengiz6799 Kızlar bebeğim 5,5 aylık bu geçirdiğimiz 3. İdrar yolu enfeksiyonu ultrasonlara bakıldıiç organlara herhangi birşey yok ama neden bu kadar sık tekrarladı temizliğinede çok dikkat ediyorum bu durumu yaşayan var mı
mematiii cengiz6799 kızsa pamuklu alt temizleme pamuğu var onla temizle ve ıslak mendil kullanma canım kızsa önden arkaya yap ve altını hep temiz tut benim kızımda 2 aylıkken oldu hastanede antibiyotik tedavisi gördük 10 gün kaldık çok zor oldu gerçekten umarım düzelir sizinkide
Kuzeytooooo cengiz6799 benimde 6 aylık bu ikinci oldu 4. Aydan beri uğraşıyorum bu yüzden o zamandan beri uykuda besliyorum çok yoruldum psikolojik olarak bu sebepten bugün gene antibiyotik iğneye başladık geçince çocuk cerrahisine yönlendirecekmiş bizi
hndathn Erkek mi kız mı bilmiyorim ama erkekse sünneti öneririm. Bir de tavsiyem sık bez değiştirin losyonlu tabir edilen bezleri asla kullanmayın ıslak mendili hayatınızdan çıkarın artık bebekler için alt silme pamuklari var onları kullanın. Banyo yaptırirken kuvetinin icindeki köpüklü suya yatirmayin.bir de çocuk nefroloji doktoruna götürün dmsa ya da voiding çekebilirler belki böbrek reflusu olup olmadığına dair. Çok çok geçmiş olsun
cengiz6799 hndathn kız canım bir kez daha tekrarlarsa nefroloji doktoruna yönlendireceğim dedi çünkü böbrekten kaynaklı bir enfeksiyon olsaydı ateşli olurdu dedi
cengiz6799 hndathn usg çekildi önce böbrekler için bir sorun yok dendi ateşsiz idrar yolu enfeksiyonu geçiyoruz acaba reflü olabilir mi korktum şimdi
tekbasimabakiyorum cengiz6799 biz de iki aylıkken geçirdik maalesef. Temizlik ile pek ilgisi yok aslında. Vücuda bakteri girdiyse bu da dışkı ya da idrar yoluyla atılıyor ve kanaldan geçerken enfeksiyon oluşturuyor. Her bez değişiminde lavaboda yıkayın. Islak mendili boş verin. Ya da pamuk vs. Günde 7-8 kere bez değiştirmeye çalışın ve su içirin.
cengiz6799 tekbasimabakiyorum bez olarak primanın en son çıkardığı bezi kullanıyoruz ıslak mendili yıkayıp kullanıyorum aslında bundan sonra pamukla devam ederim. Birde bu ay kızımı spa ya götürmüştüm acaba ordan mı enfeksiyon kaptı diye düşünüyorum
minikayaklarr cengiz6799 canım bende bazı nedenlerden dolayı tavsiye üzerine nioli yağı aldım nasıl kullanılıyor diye okurken gördüm kız çocuklarında da kullanılıyormuş öyle yazıyordu üzerinde idrar yolu enfeksiyonuna da iyi geliyormuş doktora bir sor kullan derse haftada üç gün falan bezine birkaç damla damlat araştırırsan daha iyi olur bebek olduğu için yanlış da yönlerdirmek istemiyorum