Merhaba bebeğim 20 aylık daha önce (aylar önce) ishal olduğunda doktorumuz zinco (çinko) şurup vermişti kullanmıştık. Bugün 3 kez kaka yaptı afedersiniz kokulu ishal. Acaba bu şuruptan versem iyi gelir mi yani sormadan vermemde bi sakınca var mı belki aramızda tecrubesi olan ya da sağlıkçı vardır