Busratkgz böyle birsey basına gelen varmı ne yapılabilir acılması icin doktor resimde gordugu kadariyla normal sorunsuz dedi ama icime sinmedi dikisler dusunce kontrol edelim gel dedi. ama dikislerden önce gitmeyi düşünüyorum
Svgcarim Busratkgz bizim yapışmıştı ve 4 aylıkken oldu 15 aylıkken farkettim bilmiyordum normal geliyordu sonra götürdüm açtılar hemen sizin daha dikiş duruyormuş siz sürekli pipisini aşağı doğru çektirin o zaman düzelir
Baharbek Busratkgz oğlumda da olmuştu doktor açtırmıştı ama daha sizin dikişliymiş sorun yok dediyse yoktur muhtemelen
Asilbebe1 Busratkgz 2 tanidigimin çocukları bu yapisiklik nedeniyle ikinci kez operasyon oldular malesef. O yuzden her gun bir degistirmede mutlaka cekme islemi yapilmaliymis yaklasik 20 gün boyunca
enercisizkaldimanne Busratkgz sünnetten 1 hafta sonra geri itme yaptırdı doktor yaklaşık 10 gün boyunca yaptım
Busratkgz Svgcarim cekiyorum yani yanlis itiyordum sanırım şimdi daha cok bastiriyorum umarim duzelir
Meneksemm Çok ciddi bir şey degilmis siz bezini değiştirirken abartmadan ileri geri yapabilirsiniz . Zamanla açılır . Hiç acilmasa ergenlikte kendiliğinden aciliyormus . Doktor şöyle tarif etmişti deriyi hafifce geriye çekin pıt diye atar o demişti .
Svgcarim bussbusss hayır direk bizim ileri geri hareketimizin aynısını ama sert şekilde yapıyorlar uyuşturarak açılıyor hemen ama yapışanların tekrar yapışma durumu varmış doktor bana her banyodan önce her bezini açtığında aklına geldikçe yap dedi bezden kesene kadar
Babeshark Kızlar benim. Bebeğimde sünnet oldu yapışıklık dediğiniz nedir yani anlayamadım bizimki ilk olduğu günkü gibi masaj vs Dr söylemedi
Busratkgz Babeshark sunnet derisinin pipisinin basina yapismasi yani benim al taraftaki halka gorunuyo ama udt taraftan halkayi cok goremiyorum galiba yapisti.pipiyi ittirme siyirma harejetj yapmamiz gerekli nasıl soylemedi doktor.klipslimi dikislimi oldunuz
Asdfggh Busratkgz aaaa doktor bızede herhangı bırsey söylemedi söyle yapın böyle yapın vs dıye. 2 hafta oluyo sunnet olalı bızde
Babeshark Busratkgz bilmem düzenli resim atıyorum Dr a ama öyle bişey söylemedi lazerle dikişli oldu halka kısmı görünüyor dikişli olan yere mi yapıştı sizinki
bussbusss Svgcarim anladım biz 3 aylıkken yaptırdık şuan 7 aylık ama biraz kilolu bir oğlum var yani doktor da demişti yağlı olduğu için her bezde geri cekmen gerek yoksa yapışır diye her bezde çekiyorum ama genede yapıştı bı kısmı
Svgcarim Kızlar bu arada sünnet eden doktor bana da hatta dediki ileri geri yapma dedi ama yapmadığıma çok pişman oldum yapışınca açtırmaya gittiğimdeki doktor da yapman lazımdı nasıl yapma dedi doktor anlamadım dedi
alparslan1_ Benimki de sünnet oldu 1 hafta önce 6 aylık. dikişler yeni döküldü yarın da doktor kontrolü var yapışıklık var mı bilmem ama benim ölçütüm çişini yapabiliyor olması. Dediğiniz şey olsa farkederdim heralde
enercisizkaldimanne alparslan1_ sünnet sonrası itme yapılmayınca oluyor maalesef. İlk bebeğimde doktor söylememişti yapışıklık oldu kontrolde kendi itti kanadı hatta 🥴 2.de söyledi doktor 6 aylıkken sünnet ettirdim bende. Sünnetten 1hafta sonra 10 gün boyunca geri itme yaptım bi sorun yok şuanlık
umutluanne06 Busratkgz bizimde aynı oldu herkeste oluyor ileri geri yapın kontrole gidince doktor acar krem sürüyor birazcık kanıyor daha yeni işlem olduğu için ama çabuk iyileşiyor sonra
Gizemli_x Ben de bilmiyordum benim de arkadaşım demee öğrenemezdim. Bizde de gömük pipi durumu var. Her bez değiştirince itiyorum. Hatta o kadar yapışmaya meyilli ki yapmasam yapışacak belli yani. Biz de 7 aylıkken yaptırdık