Bebegim 2 ay 10 günlük mama takviyesi yapiyorum ne zaman mama içse hemen kakasını çıkarıyor bazen biberonla içerken bile çıkarıyor gunluk 3 4 kere kakali bez değiştiriyorum mamanın faydası olmuyor gibi hissediyorum hipp mama kullananlar memnun musunuz acaba