Fryyncrsn tabiki doktorlar koydu . Ben 2018 den beri çarpıntı şikayeti yaşıyodum titreme göğüs ağrısı nefes darlığı, hep soluğu acilde alırdım bütün tetkikler temiz çıkardı sakinleştirici yapar yollarlardı. Gezmedigim doktor kalmadı sehrimde bulunan bütün kardiyoloji doktorlarına gittim , ciğerde sorun var herhalde diye göğüs hastalıklarına dolaşmaya başladım . Astım teşhisi konuldu bir sürü hava yazdılar ilaç vs kullaninca kötüleştim acile kaldırıldım. Astım falan yok derhal ilaçları bırak dedi doktor bıraktım. 2020 de covide yakalandım sonra daha da kötüye gitti belirtilerim. Ölüm korkusu ile yanlız kalamamaya ve sokağa çıkamamaya başladım . Hala devam ediyor yanlız kalsam bile tek başıma markete gitse. Bile sürekli dua ediyorum bazen yine kötüleşiyorum bayılacak hale geliyorum . Kalpte tekleme hissi yaşamaya basladim covid sonrası, hamilelikte çoğalıyordu , bu sefer alanında çok başarılı bir profesöre gitmeye karar verdim. Gittim bütün gerekli tetkikler yapıldı baştan aşağı inceledi , kızım senin kalbinde hiç bir şey yok tamamen psikolojik yaşadığın şeyler dedi . Düşününce bende fark ettim, genelde kaygılı ve stres zamanlarında başlıyor, mutlu sakın olduğum zamanlarda yaşamıyorum bunu . Veya yanimda birisi olunca dışarda veya evde sorun yaşamıyorum. Yıllardır tek basima çarşıya gitmişligim yok , gecen otobüse binmek için mecburen çarşıya inmem gerekiyordu müzik dinleyerek gideyim dedim ama yok olmadı evden uzaklaşmadan geri döndüm çok kötü oluyorum. Psikiyatriye gittim kendisi de tanı koydu ama ilaç kullanamıyorum maalesef. Bunu belirttim ama ilaçsız düzelemezsin dedi . Başım ağrıdan çatlasa bile ilaç içemiyorum kalmış ki psikolojik haplar içeceğim hayatta icemem. O yüzden kendi kendime idare etmeye çalışıyorum. Psikolojik olduğuna ikna olunca kendini idare eder hale geliyosun mecburen. Kendimi bir ara ağır kalp hastalığım var sanarak yönetiyodum durumum içler acısıydı yataktan bile çıkmazdım kalp hastalığım var diye ama kalbimde bişey olmadığına ikna olunca toparladım kendime. Psikoloji gerçekten çok önemli. Yaşadığım şeyler sonucu akıl sağlığımı tamamen kaybetmesem de bende bu şeyler bıraktı maalesef. Geçer mi bilmiyorum ama şimdilik ayakta duruyorum . Önceden yanlız banyo yapamazdım en azından onu yendim şimdi 5 dk hızlıca yıkanıp kaçıyorum 😄