Kızlar 18 aylık bebeğim var ben 13 haftalik Hamileyim artık emzirmekte zorlanıyorum. Bırakmak istiyorum kızımın doktoru uygun gördü birakabilirsin gelişimi ve kilosu güzel dedi. 80 cm 11 kilo Zaten sadece uykuya geçişte emiyor aramıyor gün içinde meme falan. Benimde sanırım hamilelikten göğüs uçlarım acıyor dokunamiyorum bile. Şimdi sizlere sorum nasıl biraktircam. Sabır taşi salça vs dediler ama üzmek korkutmak da istemiyorum 😢 bu konuda tecrübeli olan anneler yardım edin lütfen 🙏