Zerdaayna0912_ Kızlarr oğlum 1 yaşında ve hala çok kabızlık şikayeti çekiyoruz bunun nedeni ne olabilir hala kabızlık yaşaması normal mi yemesine de ben dikkat ve özen gösteriyorum da yani