11 Aralık’ta sütüm az geldiği ve doymadığı için mama verdim. ilk başta az az vermem gerekiyormuş bunu bilmiyordum ve ml olarak bir miktar fazla vermişim. sonrasında fazla verdiğim için mamayı kustu. akşamına da bolca kakasını yaptı. normalde her gün kakasını yapardı ama o günden beri yani 8 gündür yapmıyor. hemşire mamasina zeytinyağı koymamı söyledi yaptım ama tık yok. bebeğim gazını bolca çıkarıyor herhangi bir kabızlık belirtisi yok yani karnı sert değil, ağlamıyor, ıkınma yok. ben zeytinyağı verdikçe masaj yaptıkça yada poposunu dürttükçe bol bol gaz çıkarıyor sadece. böyle bir durumu yaşayan var mı? ne yapmalıyım