Mykbhs canım üzülme 17 aylık ikizlerim var 1 ay sonra doğumum var 3. Bebeğim doğacak inşAllah bende kendimi ona göre ayarlıyorum çok şükür ikizlerimin düzeni var sadece bitanesi gece uyanıyordu ama artık düzeliyor gibi çok şükür inşAllah böylede devam eder rahatlıkla 3. Bebeğimle ilgilenirim 4.5 aylıkken desteksiz uyumaya başladılar düzenlerini kurdum zorlanmıyorum şimdi❤️sende kendini ona göre hazırla canım🥰