
Merhaba, 14 aylık oğlum iki haftadır grip. İlk etapta yüksek ateşle başladı, iki gün sürdü ateşi ve peşinden öksürük burun akıntısı başladı. Hala devam ediyor şuruplarımızı iğnelerimizi kullanmamıza rağmen. Hastalığın etkisi olduğunu çok düşünmüyorum ama son iki gündür aşırı huysuz oldu oğlum. Çok sakin bi çocuktur normalde. Kendi kendine oyuncaklarıyla oynar, iş yaparken asla bana engel olmaz. Yani genel anlamda uysal. Hastayken, uykusu varken, karnı açken bile böyledir. Sebebini anlayamadığım bi şekilde iki gündür gündüzleri huysuz, sürekli ağlıyor ama ağlamakta değil bağırıyor sadece yüzünü ekşitip, arada elini kulağına götürdüğüne şahit oldum belki yanlış gözlemlemiş olabilirim, kulağıyla oynamışta olabilir ağrısı olmayabilir ama onun dışında emziğini sürekli ısırıyo ve yakasını ıslatıyo sürekli olarak. Uykuya dalarken salladığımda bile emziğini ısırıyo, mayışınca emziğini ağzına koyup emmeye başlıyo. Benim asıl sorunum gündüzleri bi şekilde ilgilenebiliyorum ama iki gecedir uykusundan uyanıp avazı çıktığı kadar 1 buçuk saat boyunca ağlıyo. Gözü kapalı bi şekilde ağlıyo, uykusu var aslında ama bi derdi var belli o yüzdende uyuyamıyo. Salladıkça dahada ağlama krizine giriyo katılarak ağlıyo.. Sizce bu belirtiler diş olabilir mi? Altta iki, üstte iki dişi vardı. Üstte bi diş daha çıktı 2-3 hafta oldu çıkalı ama daha yeni belirginleşmeye başladı diyebilirim. O diş uzarkende sızlar mı kaşınır mı? Görsel bırakıcam şimdi buraya, dişi tam olarak uzamadı o şekilde. Damaklarını çekemiyorum izin vermiyo oğlum, gülerken çektim bunuda. Sizce diş midir ve ne kadar sürer bu durum ya? Elim ayağım birbirine giriyo kesinlikle susturamıyorum. Komşumuz bile geldi ağlama seslerine bişey oldu sanıp. Ağlaması 5-10 dakikada sürmüyo uzun sürüyo ağlamaktan helak oldu. Çok üzülüyorum ağlarken sımsıkı sarılıyo bana kucağımdan inmek istemiyo. Onun ağrıları acıları bana geçsin diye dua ediyorum.. Geceleri böyle ağlama krizi yaşadığı oldu mu bebeklerinizin? Sebebi neydi? Sizce diş olabilir mi? Daha 3 gün önce doktora götürdüm hastalığından ötürü, geçen haftada götürmüştüm bi sorun yoktu öksürük, burun akıntısı dışında. Neresi ağrıyo olabilir ki başka anlam veremiyorum? Uzun oldu kusura bakmayın..