Gizem_toker Yeni cikan kanunlardan haberiniz varmi arkadaslar isten kendimiz ayrilirsak tazmint alabiliyormuyuz issizlik maasi alabiliryormuyuz dogum izninden donunce isteri kres imkani saglamak zorundami ozell sektordeyim bu arada bilgisi olan varmi (bizim isyeri elinden gelse maasi bile vermez bu arada) hamile galimle calistim 4.5 ta isten cikmamada izin vermediler oturarak calismamada izin vermediler haklarimi bilmyorum iki cocuklada arastramiyorum bileniniz varsa yardimci olun lutfen...
Mnli Gizem_toker merhaba maalesef kendiniz ayrılırsanız tazminat alamazsınız sadece evlilik sebebiyle ayrılırsanız(evlendikten sonra 1 yıl içinde) evlilik tazminatı alabilirsiniz kendi isteğinizle ayrıldığınızda işsizlik maaşı alamıyorsunuz ve maalesef ki işverenin kreş yardımı zorunluluğu yok
MayneymisAltintop Yani tecrübeli anneler tabikide yazsınlar ama buraya yazarken aynı zamanda internetten araştırabilirsiniz artık iki çocuğu alıp sgk kapılarına gitmeniz gerekmiyor ki🤷🏻♀️ 170 arayın. Haklarınızı sorun. Yönlendirme isteyin. Buradaki herkes konuya hakim değildir ki
Gizem_toker MayneymisAltintop iste nettede verilen bilgilerin hangisi dogru hangisi asilsiz guvenemedim burda basina gelen yada o konuda meslek sahibi insanlar vardir diye actim
NrYlmzTsr Bu ozellerin kendi istifine kalmış bisey sanırım. Ben ozel de ogretmenim, karneyi dagitip ayrildim, milli eğitime de istifa dilekcemi verdim, ama is yerimden tazminattda aldim ve işsizlik de aldim. 2 sene sonra da geri donucem okula.