Merhaba arkadaşlar ben iki ay önce spiral taktırdım . taktırdığim ay adetli gittim zaten adetimde ne öyle çok bir artış nede kesilme olmadı normal düzende dewam etti ikinci ay da aynı günü gününe oldum aynı normal şekilde ama bu ay adetim geçiyor korunma yontemimiz spiral+pezervatif gebe kalma ihtimalim yok spiralden kaynaklı olabilir mi acaba .