Hellobello Guzlk ben 3 yıldır bosch marka kullanıyorum memnunum, özellikle bebekten sonra çok iyi geldi. 8 kg olan bir modelini almıştım ama şuan daha yenileri çıktı
Aslanmom__ Guzlk ben 2 yıldır Profilo kullanıyorum bütün kıyafetleri havluları aktif plus ayarında kullanıyorum ne varsa kup kuru çıkartıyor kırışma vs yok 1 buçuk saatte mis gibi oluyor elektrik faturam da hiç etkilemedi şükür
Hellobello Guzlk dolap kuruluğu yapınca küçültebiliyor bazı şeyleri özellikle yünlüleri koymuyorum kurutmaya, eşim tişörtleri de koyma küçülüyor diyor ama ben kendiminkileri atıyorum valla asamam. Yine de çamaşır çorap nevresim için bile alınır harika bişey
Bernnnn Bosch wqg24100tr modelini kullanıyorum yaklaşık 1 senedir. İnanılmaz memnunum. Çamaşırlarda solma, çekme vs. Hiç yaşamadım.
Aslanmom__ Guzlk hiç böyle bir sorun yaşamadım bir çok programda kurutma denedim hatta en son kısa ve yüksek ısıda olan programda kurutuyorum hiç küçülme kırışma vs yaşamadım