osi30 Merhaba, 3 aylık bir oğlum var şehir dışına ailemin yanına gitmeyi planlıyorum 4.ay aşı zamanında da onların yanında olucam.Acaba oradaki herhangi bir sağlık ocağında oğlumun aşısını yaptırabilir miyim? Sorun yaşar mıyım? Fikri olan var mı?
SevimliHayaletCasper osi30 gitmeden önce arayıp sorun. Genelde bir defaya mahsus yapıyorlar ama sorun mutlaka
Zack48 osi30 ben doğum yapıp annemlerin yanına gittim 1. Ay aşısı 2. Ay aşısı 1-2-3. Ay izlemleri hepsini annemin aile hekimine yaptirdim bir sorun olmadı yardımcı oluyorlar
maygirl osi30 4.ay aşısında ve 6 aylık aşısında sehir dışında bnde ailemin yanındaydım.ordaki saglik ocagina yaptrdim sorun olmadi.tarihinden 1 2 hafta ince gdip soyleyin tarig versinler madur kalmasyin günü geçmesin.