Duygu_52AK seni korkutmak hiç istemem canim ama bende keseyi gördüm kalp atışını da duydum ama beta çok yavasdi ve kanamam başından beri vardı. Evet kurtaj oldum . Korkma en hayırlısını iste zaten sağlıksız gebelikler sonlaniyolar bu haftada öyle düşün