Geçen cuma gece oğlum kusmaya başladı. Akşam üstü doktora götürdüm serum verdi kan testi istedi. Serumu 3 kez çıkardı doktoru aradılar kan sonucuna göre devam ederiz dedi. Kan temiz çıkınca o süreçte de kusması kesilince serum verdiler. İlaç da yazmadı. Kusmaya devam etti oğlum günde 1-2 kere. Sonrasında başka doktora götürdüm o da sonuçlar normal dedi gastrotuss ve gaviscon verdi. Mama yiyordu artık onu da yemiyor. Günde 1 kere kusuyor ama fışkırarak. Tüm gün hiçbir şey yemiyor. Su içiyor çok şükür ama bugün baktım idrarında da pembelik var. Ne yapacağımı şaşırdım , keyfi yerinde ateş vs yok. Nolur bir akıl verin