Merhaba anneler 14 aylık kızım var özel bölgesinde mantar oluşuyor 2 seferdir kremler bez değişikliği yaptım ıslak mendil kullanmıyorum 2 saate bir bezini değiştirip popsunu yıkıyorum ama geçiyor gibi oluyor sonra tekrardan tekrarlıyor doktora götürdük yediklerinden kaynaklı olabilir dedi verdiği kremler de geçici bir çözüm oldu başına böyle bişi gelen ve geçirebilen varmı acaba ?