2lokummannesiii benim kızım da 15 ağustos doğumlu kızımın uykuları çok güzeldi gündüzleri 1.5 saat arayla 2 saat kadar uyur gece uykusuna da 8 gibi başlardı 3 saatte bazen ben ıyandırırım bazen kendisi mırıldanır tam ıyanmadan emzirirdim uyurken de hiç sallamadım beşiğine bırakırdım gündüz uykularında sorun yok ama gece uykusuna geçmekte zorlanıyor kucağımda sallanarak uyutuyorum sanırım ataktan inşallah geçer çok güzel rutin oluşturmuştuk. Gündüzleri neşeli oyuncak eline verince tutup bakıyor sonra ağzına götürüyor.