Flamingom biz de 9 ağustosluyuz. Dün 4 aylık aşımızı olduk. Gaz sancıları artık bitti diyebilirim ama hala uykumuz yok geceleri. 4te anca uyuyor 🥺 ama Gülmeyi çok seviyor oğlum, son iki gündür de çığlık atmayı öğrendik. Çiğlik çığlığa geçiyor günler 😁😏