pinkooo_02 çağırmamış olmaları bi garip geldi bana, telefonla aramak yerine bizzat gidip sorsaydınız keşke. Oğlum yarın 2 yaşına giriyor ve bize hemsiremiz bugün mesaj attı yarın gelir misiniz aşı için diye, oğlum da biraz hasta önümüzde ki hafta gidicez o şekilde konuştuk. Ama 1 Ay baya geçmiş yani üstünden.