umaygunay 21 gün önce vajinal doğum yaptım. Kesim olduğu için 2-3 dikişim var. Ve Tam iyileşme olmadı zorlanıyorum bazen. Bu süre normal mi yoksa iyileşme süresi uzadı mı bilen yaşayan var mı
Fatmaahmet1 umaygunay kuzum benim 18 dikişim vardı 2 ayda toparlandım temiz ve kuru tut ıslak bırakmamaya özen göster
aslan-annesi umaygunay canım o kadar uzun sürmedi benim hemen iyileşmişti ama oranın hijyenini iyi sağlamak lazım yoksa kaşıntı enfeksiyon olur. Ben her wc gittiğimde tentirdiotla temizledim fısfıs yaptım. Doldur boş bi spreye biraz tentirdiot bolca su. Her wcden sonra fısfısla dikişlerine.
alieray2608 Benim de öyle olmuştu hafif kaşıntı ve acı oluyordu o iyileşme belirtisiymiş yara kaynadığı için. Ama temiz tutmaya çalışın. Başka merak ettiğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz 😊
mrsheisenberg Fatmaahmet1 nasıl yani ? Bende 4-5 dikiş vardı makatıma kadar neredeyse nasıl 18 dikişi o araya sığdırmışlar merak ettim 😅