Emralpakcn bir arkadaşımızın çocuğu rota geçirdi ve maalesef aşısızdı çocuk 1 hafta hastanede yattı günlerce hiç bir şey yiyemedi bir yudum su içse kustu günlerce su gibi ishali oldu kilo verdi güçten düştü perperişan oldular, yakın dönemde başka bir tanıdığımızın aşılı çocuğu da rotaya yakalandı bir kaç gün hafif ishal ve kusmayla evde atlattı aradaki farkı göz önünde bulundurarak kendi kararınızı verin. Arkadaşınızla da bu konularda iletişime geçmeyin derim rota aşısı yeni bir aşı değil sadece ülkemizde diğer hastalıklar kadar yaygın olmadığı için devlet rutinine eklenmemiş bir aşı, bebeklik dönemi aşıları hayati önem taşır imkanınız varsa özel aşıları aksatmayın ve yaptırın aşı karşıtı herkese kulak tıkayın