churrosliy en azından onun gibi okumuş ama hala cahil ve ön yargılı değilsin bir de üniversitede hocayım diye geçinir etrafda bende senin gibiyim bana da okuma gibi bir şans verilmedi liseyi açıktan bitirdim sağlık meslek lisesini kazanmama rağmen onlara verilen şans bize verilseydi onlardan çok daha iyi yerlere geleceğimizden eminim en azından düşünce yapısı olarak onlardan çok daha iyi bir yerdeyiz