Yaklaşık 2 aydir enfeksiyon oluyor geçiyor antibiyotik kullanıyoruz bir hafta iyi sonra yine hasta , smdi yine hasta karin ağrısıyla kusmayla gttik hastaneye enfeksiyon ve idrar da da enfeksion cıktı, iki gundurde ayağının üstüne basamiyor yuruyemiyor filmler çekildi kan tahlilleri yapildi bacakta bisey cikmadi , ama enfeksiyon var yine antibiyotik kullaniyoruz ,, bir buçuk ay oncede 5.hastalik falan dedi doktor geciriyor die yüzü vücudu kziardiydi, gectiydi o smdi yine goz kapakları bole yanaklarına doğru kizariyor smdi yine atesde basladi 38. , nesi var bu cocugun mahvolduk hep hastanedeyiz serum ye kan ver cocukda yoruldu bizde