Annonimmm Bebeğim 4 ay 17 günlük bugün aşı oldu karma aşı ve zatürre biraz ateşi yükselmeye başladı bu aşılar havale yapar mı
1Elisaninannesi Annonimmm aşı ateşi havale yapmaz diye biliyorum havele içinde ateşin yükselmesine gerek yok 37 de bile havele geçirenler ver 38.5 olsa ateşi ilaç verebilirsiniz bebeğiniz daha çok küçük hemen vermeyin ilaç
Lossehelin Merhaba canım diş ya da başka bi sebepten olması farketmez bazen yüksek ateş bazen normal durumda bile havale geçirilebilir. Eğer ki riskli bir seviyedeyse doktoruyla görüşüp calpol verebilirsin bebeğinin kilosuna göre Ama mutlaka doktoruna danış ☺️
1Elisaninannesi Annonimmm ateş düşürücü asistanindan bakabilirsiniziz gogulde bebeğinizin ateşini giriyorsunuz ne kadar miktarda ilaç verileceğini yazıyor da şuan ateşi yok 37 nerden ölçtügunuzde önemli koltuk altı hep 1 derece fazla çıkarıyor
1Elisaninannesi Annonimmm en güvenilir yer kulak yani şuanlık ateşi yok olursa ilaç verirsiniz zaten geçmiş olsun