askm Oglum 3 yasinda baston tipi bebek arabamız var tam.baston değil katlaninca incecik olmuyor küçük katlanıyor,uçakla seyahat edeceğiniz alilar mi ? Birde kilo olarak hesaplanır mi .
Sizdenbiri63 askm uçak da ewt alıyorlar kapıda teslim ediyorsunuz kilodan sayıldığını düşünmüyorum 3-4 defa yolculuk yaptım bebeğim ile öyle biseyler karşılaşmadım
Synmannesi askm canım kilo olarak hesaplanmıyor artı uçağın kapısına kadar gidebiliyorsun kapısında görevliler alıyor inerken de kapıya bırakıyorlar o kadar güzel kolaylık ki anlatamam