Sonbahar01 Kızlar ellerim çok kuruyor. Ama çocuk var diye de krem kullanmadjm hiç, elim ağzına gider falan diye. Bana hemen emilecek güzel nemlendirici bir krem önerir misiniz. Ellerim için.
Sonbahar01 Sonbahar01 ben buldum mu da dakikada bir sürerim 😂 ondan dedim hemen emilecek aynı zamanda güzel nemlendirecek
NariNariKiminYari Sonbahar01 o kadar pahalı markalar denedim hiçbiri arkonun o yeşil tüplü babaanne kremini geçemedi kesinlikle öneririm
Sonbahar01 Dilararden hm teşekkür ederim bir deneyeyim. Dudaklarım da aşırı kuru bunun için de iyi bir ürün öneriniz var mı
Sonbahar01 yagmuraltintas ya deneyeyim teşekkür ediyorum. Bende sadece gece sürerim inşallah birde uyandığımda 😂
yagmuraltintas Sonbahar01 yeterli geliyor yumuş yumuş yapıyor elleri hafta da bir de zeytinyağı şeker peeling yaparsanız mis olur mis 😇
Sonbahar01 yagmuraltintas ellere tırnaklara değil mi. Bence çok iyi gelir. Manikir yapıyor musunuz evde?
Dilararden Sonbahar01 Blistex alın, eczanelere de bakın nete de hangisi uygunsa başka bir şeye gerek kalmaz 😘
yagmuraltintas Sonbahar01 şu aralar fırsat bulamıyorum ama yine de el bakımını ihmal etmiyorum tabiki bütün ölü derilerden arındırıyor öyle pahalı kremlere para dökmeye de gerek yok arko nem mükemmel nemlendiriyor peeling de yapınca ellerim o kadar domestos bulaşık deterjanına rağmen kurumuyor bile :)🥰
Sonbahar01 Dilararden yaa teşekkür ediyorum cidden söylemeseniz unutmuşum. Evde bu ürünün yuvarlak olandan var. Biter bitmez stick olandan alayım cidden çok iyiydi. Blitex 😍
Sonbahar01 NariNariKiminYari ya bende çok seviyorum ama gün içinde. Çocuğun ağzına değer kokusu falan rahatsız eder diye düşündüm 😂
NariNariKiminYari Sonbahar01 genelde kuaförde yaptırıyorum ama evde de yapıyorum mara tırnak bakım yağı kullanıyorum portakal çubuğuyla etlerimi itip makasla kesiyorum tertemiz oluyor ❤️
Sonbahar01 yagmuraltintas bende çok seviyorum ya çocuktan önce çalışmama rağmen ellerim yumuşacık dı. Şimdi fırsat bulamıyorum. Ama zeytinyağı şeker ve nemlendiriciyi eksik etmeyeceğim. Birde evde manikür yapmaya heves ediyorum inşallah başarırım 🥰
yagmuraltintas Sonbahar01 evet onu bende istiyorum yeniden ise de tırnaklarımı güçlendirmekle başlamak istiyorum sonrasında manikür 😇