Selam hanımlar bugün yazdım ama kimse görmemiş tekrardan yazayım dedim bebeğim 9 ayını geçmek üzere maalesef hiç yemiyo bu araalar zorda olsam çorba içirebiliyorum en azından sorun şu ki bebeğim kaşığı istemiyo biberondan yemek istiyo ben zorluyorum daha doğrusu maalesef elimden gelen bu süre zarfında 5 tane diş çıkardık 2 diş daha geliyo sorun şu kş eline verdiğimi sinirden atıyo ya da ağzına koyduğu tükürüyor ya pütürlüğe alışamazsa diye korkuyorum en başından beri blender kullanmadım hep çatalla ezdim ama şimdi en azından çorba içsin diye biberona koyuyorum onu da zorla içiriyorum