Umayada45 Kızlar selam bebeğim 5.ayı doldurmak üzere Buay ssadece 100 gram almış evdeki tartıya beraber çıkıp tartılıyorum aradaki fark 150 gram 50 gr düşüyorum kıyafetidir diye çok az neden olabilir
Buseespi Ben evde sizin gibi tartıyla ölçtüğümde fark çıkıyordu. En doğrusu her zaman tarttığınız yerde tarttırmak. 5. Ayda 500 600 gram yeterli diye biliyorum sizi yine de hastanede daha doğru bilgilendirirler
Umayada45 huzurluaycicek ya bu zamana kadar hep böyle bakıyordum tam çıkmıyordu ama fazlası çıkıyordu ben düşerdim bu ay ise almamış gibi duruyor çişli bez sayısı 5 falan günde kakasınıda bugün yapmadı dün yaptı