karanaliakgn Merhaba anneleeerr🙏 Bugün 3 tane aşı olduk. Ateşi çıkmadı çok şükür ama oğlum bugün çok uyudu. Aşı yüzünden olabilir mi? Acaba aşı ağır mı tuttu ?
aysebb karanaliakgn Uyku hali olması normalmiş öyle okudum birkaç yerde ben. Yakında bizde olacağız o yüzden araştırmıştım