Rabia16 bende 3 ay önce doğum yaptım doğumhane bildiğin hasta odası gibi sancı çekiyorsun açılmanı bekliyolar açılma çoğalınca odadaki yatağı çatala dönüştürüyolar ameliyathane gibi oluyo birden oda, doğum anına kadar kadın olmak şartıyla 1 kişi yanında kalıyo doğum anında çıkartıyolar dikişler fln atıldıktan sonra refaketçını geri çağırıyolar. Bebeğin ilk aşısını kontrollerini fln yaptıktan sonra kucağına vermiyolar giydirmiyolarda sen veya refakatçin giydiriyo. Bide doğum anımda önüne örtü fln sermiyolar ben keserlerken gördüm bebeğimin çıkış anını gördüm dikerlerken gördüm biraz trajik oluyo öyle olunca bence 🤦🏻♀️😅 neyse dikişler atıldıktan 5-10 dakka sonra odaya çıkartıyolar benim kaldığım oda tek kişilikti bide eşinin yanına gelmesine sadece ziyaretçi saatinde izin veriyolar oda 1 saat ziyaretçi saati dolunca güvenlik odaları geziyo ziyaretçiler gittimi diye 🤦🏻♀️ bide sancı çekerken sezaryana alın dayanamıyorum demek çok boş bi isyan oluyo zoraki bi durum olmadıkça asla sezaryana almıyolar 😂