Tedavimiz devam ediyor 1 hafta yatış 1 hafta evde olmak şartıyla ne olur her daim.duaniizi eksik etmeyin Rabbım du eden de etmeyen de razı olsun inşallah bebegim 6 aylik oldu dudağında kırmızı leke var hemanjiyum gibi değil kabarık değil ama korkuyorum büyük kızım lösemi oldu diye ne olur söyleyin böyle olup geçen var mi doğduğun dan beridir var rabbim bilir tabi ama inşallah küçük yavrum dan yana da Rabbım imtihanımı kolaylaştırır lütfen böyle olan söylesin ne yaptınız doktora götürdüm bu arada büyüme olmaz ise sıkıntı yok dedi sizce olur mu olan var mı?