Deniz_4773 benım bebegımde iki aylıkken öyleydi normal diye düşündüm çünkü o aylar normal dendi bir hafta sonra burun akıntısı başlamıştı allahtan ateş yoktu çünkü ilk 3 ay ateş olunca yatış yapıyorlarmış nebulazator kullandık doktor tavsıyesı öyle ıyılestık fazla temasta bulundurmayın demıstı doktor bu aralarda çok salgın var geçmiş olsun