İkiz anneleri varmı önereceğiniz rahat bi pozisyon. 4 aydır kucağıma yastık koyup sağlı sollu yatırarak emziriyorum ama artık zor duruyorlar belim boynum sırtım koptu .emzirmek çok yorucu hale geldi .tek kaldıklarında yatarak emziriyorum aşırı güzel oluyo ama ikisini artık nası emzircem