snglshum Merhabalar bebeğim doğduğundan beri emzik emiyordu şu anda 4.5 aylık emmek istemiyor dişleri kaşınıyor emziği ısırıyor sürekli uykuya dalamıyor böyle bir şey yaşayan var mı aranızda ne yapsam emzik alır yeniden
tekbasimabakiyorum snglshum benim kızım da 5 aylıkken bırakmıştı kendi kendine bir daha da almadı şu an 10,5 aylık