Bebeklerin algıları 3. Ayında açılmaya başladığı için elleriyle kendini uyandırması cok normal bebeklerin yüksek çoğunluğunda yaşanıyormuş bu durum benimkide uykuya direniyodu yatağın ucuna geçip kucağıma alıp yatakta hafif zıplıyodum oturur vaziyetteyken.hemen uyıyodu uyuduktam sonrada yarım kundak yapıyodum daha rahat uyuyodu