Kızlar selam bebeğim 5.5 aylık 3 gün önce falan zeka kartları ile oynuyorduk koyun resmi geldiğinde meee dedim ama yüksek sesle değil tabiki ve bebeğim aşırı korktu bende hemen yatıştırdım ertesi sabah 5 de uyandı ve ben bu durumu unuttum ciddi unutkanlığa sahibim bu arada. Yine koyun denk geldi ben yine mee yapar koyun falab dedim yavrum hemen yine feci şekilde sıçradı ağladı falan kendime aşırı kızdım ama unutmuştum yani bide malum sabahın körüydü. İşin kötü tarafı ben mutfaktayken eşimde aynı hataya düşmüş( ben korktuğundan bahsetmemiştim) meelemiş çocuk yine korktu Şimdi sorum şu bebeğim 2 gündür geceleri çığlık atarak uyanıyor sanki böyle korkuyo gibi benim yüzümden mi oldu acaba eğer korku yüzündense bu durumu nasıl toparlayabilirim anlayamadım gündüz uykularında böyle bi sorun olmuyo sadece gece uykusunda oluyo 😥😥