Merhabalar. Öğretmen annelere bir soru sormak istiyorum 😥mesleğimi işimi çok seviyorum okula halsiz bile gitsem gözünün içi parlayan bir iki öğrenci bile görsem kendime geliyorum. Ama sorun şu ki kafam öyle doluyor ki akşam eve geldiğimde hiç halim olmuyor. 3 yaş çocuğum var tam ilgi çağında oyun oynamak etkinlik yapmak istiyor. Beynimde sesler gürültüler durmuyor kendi çocuğumla oynayacak halim kalmıyor. Bu duruma çok üzülüyorum 😔 bazı kalbini kırıyorum halim olmadığı için. Okuldaki çocuklar da bizim evladımız ama kendi evimdeki çocuğuma onlara gösterdiğim kadar ilgi ve sabır gösteremiyorum gibi geliyor. Sizde de durum aynı mı 😥 bu vicdan azabı beni her geçen gün yaşlandırıyor 😥