Merhaba arkadaşlar. Bebeğimin bıngıldağının yanında tam alnının üst tarafında bir şişlik var doğduğundan beri vardı ve her ay doktor kontrolünde sorduğumuzda bıngıldağının olduğunu 3-4 aya kapanacağını söyledi doktorlar yani farklı farklı doktorlara da götürdük hep aynısını söylediler. Ancak bugün kontrole gittiğimizde doktora yine sordum ve bıngıldak değilde başka bir şey olduğunu söyledi. Tüm moralim alt üst şuan. Yağ bezesi , kanın pıhtılaşarak birikmesi yada tümör bile olabileceğini söyledi. Başına gelen var mı lütfen yazsın. Yarın sabah ultrason çekilecek. İnşallah önemli bir şey değildir. Lütfen yaşayan varsa bilgi verebilir mi acaba