20 gün önce jel taban bambu halı aldım , dün akşam geldi serdim çocuk su dökdü halıda sapsarı kocaman bi leke oluştu, daha sonrasında denemek için bi daha döktüm aynı şekilde sapsarı oldu çay dökülmüş gibi , gebze asan avm den aldım , hani uyduruk bi halı da değil 6 bine taksit yaptırmıştım aradım kimseye ulaşamadım ne yapacağımı bilemedim neden böyle bilen var mı ?