afranurum 6. Aya doğru verdim ilk verdigim zaman bişey olmadı 2-3 kezz.
Son iki defa vermem de alerji oldu sanırım ağız çevresi kızardı
Normalde 8. Ayda falan diyorlar. Ben çok da takilmiyordum su ayda bunlar verilir gibi seylere aslında. Niye sonradan öyle oldu bilmiyorum bir daha verip bakacağım duruma göre.
Verin az bişey deneyin sizde ona göre hareket edersiniz çok faydalı aslında.