busra-krl07 akgunluk sakızını bir tavada eritip dumanını tütsü gibi yıkanmamış yün yastığa ( kare şeklinde bir el kadar oluyo yastık ) iyice yedirip hapsedip ısısına dikkat edin , bebeğinizin göğsüne koyun bir gece yatsın 4 saatte bir tazelenebilir. Ben yaparım şifasını da gördüm . Instagramda ebeannecim var o veriyor videolu yapımını. Birde tereyağını yakmadan eritip ocağı kapatın üzerine üzüm özü ekleyip limon sıkın bir çay kaşığı da olsa içirin onuda deneyip yaptım . Birde sarımsakları ince doğrayın 10 tane kadar üzerine geçecek şekilde zeytinyağı döküp 4 saat bekletip ayaklarına sürüyorum ben çorap giydiriyorum üzerine gripte öksürükte çok çok işe yarıyor ( ayağına sarımsakları değil yağını süreceksiniz ) mutlaka odada soğuk buhar makinesi olmalı. Mor soğana karanfilli batırın birkaç tane başucuna bırakın , ayağına limon suyu sürüp çorap giydirin. bunlar doğal olarak yaptığım birkaç şey hep işe yaradı oğlum 16 aylık bir kez dışında antibiyotik kullanımı yapmadık, ağrı kesici bile vermedim düşünün .