Fatmasalan canım tam o aylarda benimki de öyleydi. Ben tek başıma kesemedim. Çocuk ağladıkça eşim ver falan diyodu annemin gelmesini beklemiştim. Tam 2 yaşına girince de kestim. Cidden yaşadığımj hissettim. Allah günah yazmasın büyük eziyet çok iyi anlıyorum seni. Sütten kesince yemesi içmesi de düzeliyor. Uykusu düzeliyor. 15 dakikada bir kalkardı emerken şuan sabaha kadar uyuyoruz. Ağzına bi lokma atmayan çocuk şuan bizimle birlikte yiyip kalkıyor. Sadece ilk 3 gün falan zorlanırsın keserken sonrası rahat.