avokadosever Merhaba hanımlar🌸 Nasip olursa kızım olacak ismini Aden düşünüyorum. Az önce Happy momda bi Annemiz anlamı kötüymüş deyince kafam karıştı. Ben araştırdım kötü bir anlam bulamadım bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
lceLady avokadosever Bende cok istemiştim. Eşim yabancılar o ismi kullanıyor genelde dedi. Eşimin çevresi yabancılar var genelde Ama ben erkek ismi diye biliyorum. Oglum için dusunmustum.
Beyninizikullanmakucretsizdir avokadosever Âd kavminden dolayı öyle deniliyor ama ne kadar doğru bilmiyorum siz en iyisi bilgisi kuvvetli olan bir hocaya danışın. Âd kelimesinden türediği için uygun değil deniliyor ama benimde gerçek anlamını merak ediyorum.
livanurvealpinannesi61 lceLady çevremde birçok kız var ismi aden erkek ismi diye duymadım ben. Karen ve arel ismi erkek ismi aden kız ismi diye geçiyor anlamı da güzel
avokadosever Beyninizikullanmakucretsizdir az önce postu açıktan sonra fetva hattını aradım onlarda Ad kavmi o dedi Aden bilinen kötü anlamı yok caiz dedi.
Beyninizikullanmakucretsizdir avokadosever happy momda çok konuşuluyordu bende hep merak ediyordum ne kadar doğru diye. Fetva hattını arayarak iyi yapmışsın. Ben kesin anlamı o demedim koyulmaz diyen kişinin bu yüzden söylediğini belirtmek istedim :)
htcysf avokadosever Evet evet net Ad kavmi farklı Aden farklı içinde Ad geçiyor diye ondan türediğini nerden çıkartmışlar ki ikisinde farklı birer özel isim ben hiç bir yerde böyle bi şey duymadım
avokadosever htcysf çok teşekkür ederim içim rahatladı 🌸fetva hattını aradım onlarda aynı sizin gibi dediler.
avokadosever Beyninizikullanmakucretsizdir ay evet ya içim rahatladı. Çünkü hem ismi beğeniyorum hem isimli tulum falan yaptırdım rahat rahat kullanabilirim artık 🥰
Beyninizikullanmakucretsizdir avokadosever orda da fetvayı aradığını söylersin. Bu ismi koymak isteyip vazgeçen çok oluyordu. Onların da içi rahatlamış olur 🙂
avokadosever Beyninizikullanmakucretsizdir söyleyip söylememe arasında kararsız kaldım açıkçası. Çünkü posta yazdım en iyisi fetva hattını aramak diye ama bana saçma sapan kaynak atmışlar bakın işte böule diye
Edaden avokadosever Benim kızımın adıda aden🌸 bence çok güzel isim adını kulağına okuttuğumuz hocaya da annemler sormuştu hiç kötü bişey dememişti