Yani benim 2 oğlum var ben daha çok onlarım yemekleri için almıstım. Köfte , tavuk et patates gibi seyleri yağda kızartmıyordum onlara. E 4-5 köfte için fırını calıştırmak zaman kaybı oluyordu fırın önce kendi ısıtacak vs. O yüzden cok kullanıyorum ben. Karısık Sebze , kek , börek mini pizzalar , balık herseyi onda yapıyorum. Hem ev kokmuyor hem yağdan tasarruf hem zamandan. Mesela biraz önce kestane yaptım 200 derece 8 dk da çok güzel oldu