Aysnrsdt_20 Kızlar 1 yaş bebeğim soğuk algınlığı ve hırıltılı öksürük var şurup kullanıyoruz ama onun dışında bitkisel olarak ne kullanabiliriz bildiğiniz denediğiniz bişey var mı
serap20 Aysnrsdt_20 vicks iyi gelir ayaklarının altına göğsüne sürebilirsiniZ ama bebek vicksi olucak
Asya3870 Aysnrsdt_20 benim çocuğun.oksurege hava verdi doktor. Onunla rahatladı biraz canım. Ne yaptıysam gecirememistim. Bide antibiyotik kullaniyoruz
miroc Sarımsak bal bir kaç damla limon sarımsağı ezmeden minicik doğrayarak koyacakssınız bunu yapın mutlaka
Aysnrsdt_20 Asya3870 antibiyotik bize de verdi ama hiç etki etmiyor sanki suyunu biraz fazla kaçırdım sulu oldu özelliğini mi kaybetti acaba 🤦♀️
Asya3870 Aysnrsdt_20 kaç gün oldu kullanali? 2 hafta gibi bi süreçte fayda etti gibi bize. Henüz yeniyse bekleyip sabretmen lazım canım. Geçer inşallah. Bide çorapsız gezdirme ayaklarını sıcak tut Allah şifasını versin herkesin 🌺