Kızlar bebemin süt alerjisi var sizler hangi marka mamayı kullanıyorsunuz ? Hangi marka daha iyi lütfen yardmcı olun önerilerinizi bekliyorum ben evolvia kullanıyorum cok kılo aldgini düşnmüyorum daha cok kılo aldiran mama istiyorm. Aptamıl ğroneys mı ne oyle bişeyi denedık bebegim hic begenmedı acı gibiydi tadı vanilya surubu kat oyle ver dedı yıne begenmedı baska ne secenekler var bilemedım bebegim 9 aylık buarada